سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رویابین
جامع ترین بانک اطلاعاتی خواب و رؤیا
به رؤیابین، جامع ترین بانک اطلاعاتی خواب و رؤیا خوش آمدید

جنسیت: زن

سن: ؟

یکبار دیگه چند سال پیش خواب دیدم  که جاری ام سرطان داره و خیلی لاغر شده.




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 فروردین 25 :: 11:47 عصر

جنسیت: زن

سن: ؟ 

 سه سال پیش که همسرم برای تولدم ماشین خریده بود خواب دیدم جاریم و خواهرش لباسهای زیبایی پوشیدن و جاریم یک ماشین هم خریده با خواهرش توی ماشین هستند من اینقدر حسودیم میشه که نمیتونم طاقت بیارم آخر از جلوشون رد میشم و با عصبانیت وصدای بلند متلک میندازم.




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 فروردین 25 :: 11:46 عصر

جنسیت: زن

سن: ؟

من امروز صبح زود خواب دیدم دارم تاب میخورم مثل الوار بود روش نشستیم وبرای اینکه پسر کوچکم رو خوشحال کنم نشوندمش روی تاب بعد دیدم خوابیده بعد دیدم خطرناکه ممکنه بیفته گذاشتمش ظاهر توی سطل وروی زمین خودش برای امنیت بیشتر باهمون سطل که انگار شبیه لیوان یکبار مصرف بود رفت توی جایی مثل یک قسمت باریک و کوچیکی که آب از اونجا تو چاه میریخت البته در این موقع به جای پسرم کبوتر میدیدم که داشت توی چاه میرفت شروع به جیغ زدن میکنه سریع میگرمش ویاد اون کلیپ میافتم که سر بچه رو توی سزارین گرفتند و محکم کشیدنش بیرون همون جور سرشو میگیرم ومیکشمش بیرون امروز صبح زود ساعت 7 این خواب یادم اومد.




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 فروردین 25 :: 11:45 عصر

جنسیت: زن

سن: 21

اما دیشب بعد از نماز صب خوابیدم و خواب دیدم مشهدم و به طرف حرم بمب پرتاب شده. وقتی رفتم حرم رفتم پیش گنبد امام رضا بالا و قبرشون خیلی ساده اونجا بود و من از دلتنگی خیلی گریه میکردم و یه حالت ترسیده ای داشتم و بازم کسی نمیدونست قبر امام رضاست و و من رو میخواستن خانوادم ببرن و نمیذاشتن از ته دل گریه کنم. 




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 فروردین 25 :: 11:4 عصر

جنسیت: زن

سن: 21

من دوباره به فاصله چند روز خواب زیارت قبر امام رضا رو دیدم در هر دو بار هم قبر ضریح نداشت دفعه اول یه ضریح کوچیک داشت و چوبی اما میشد کنارش زد و قبر رو دید و من خیلی خوشحال بودم چون هیچ کس جز منو خانوادم نمیدونستیم ک قبر امام رضاس و من از خوشحالی این که اینقدر به قبر نزدیکم خیلی گریه میکردم و ماما نم هی منو از گزیه منع میکرد ک کسی نفهمه قبر امام رضا اونجاس. این خوابو قبل از اذان صب دیدم و از خواب پریدم.




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 فروردین 25 :: 11:3 عصر
<   <<   6   7   
درباره سایت


امیرعلی مازندرانی «روانشناس، پژوهشگر، و درمانگر اختلالات خواب»
پیوندها
صفحات سایت
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار سایت
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 36
  • کل بازدیدها: 380311
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
کلیه حقوق این وبلاگ برای رویابین محفوظ است